SURAT KIRIMAN RASMI: TIDAK HADIR KE SEKOLAH

(NAMA IBU /BAPA /PENJAGA KAMU)
(Alamat)
36000 Teluk Intan,
Perak Darul Ridzuan.

___________________________________________________________________________________

Guru Kelas 2 Venus
SMK Horley Methodist,
Jalan Raja Muda Musa,
36000 Teluk Intan,
Perak Darul Ridzuan.                                                                                                 20 Mei 2024


Tuan / Puan,

TIDAK DAPAT HADIR KE SEKOLAH KERANA SAKIT


Dengan segala hormatnya merujuk kepada perkara di atas, anak saya (Nama Kamu) dari kelas (KELAS KAMU) tidak dapat hadir ke sekolah pada (tarikh tidak hadir) disebabkan tidak sihat.

2. Pada tarikh tersebut, anak saya telah mengalami sakit perut yang tidak membolehkannya untuk hadir ke sekolah.

3. Sepanjang anak saya tidak hadir ke sekolah, saya akan memastikannya menyiapkan segala kerja sekolah yang diberi.

4. Tujuan saya menulis surat ini adalah untuk memaklumkan sebab anak saya tidak hadir ke sekolah. Segala kerjasama dari pihak tuan/puan saya dahului dengan ucapan terima kasih.


Yang benar,

..........(tanda tangan)..........
(Nama ibu / bapa / penjaga)









Comments

Popular posts from this blog

Laporan Perkemahan Unit Beruniform SMK Horley Methodist

Karangan Keperihalan: Pengalaman Menyertai Perkhemahan

Kebaikan-Kebaikan Amalan Membaca